ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

جونیور سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل

  • کد خبر: ۲۰۵۶۰۸
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
جونیور سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل
فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که دوریوال جونیور از این پس هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی برزیل در چند ماه اخیر با بحرانی جدی روبرو بوده و تصمیم کارلو آنچلوتی برای رد پیشنهاد فدراسیون این کشور و تمدید قرارداد با رئال مادرید به این بحران دامن زد.

آن‌ها امیدوار بودند که این مربی ایتالیایی پس از پایان فصل جاری پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم را بپذیرد، اما این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل مدیران فوتبال برزیل به سرعت جستجو برای یافتن یک سرمربی در خور جایگاه این تیم را آغاز کردند.

فدراسیون فوتبال برزیل ساعاتی پیش اعلام کرد که با جونیور برای قبول هدایت تیم ملی کشورش به توافق رسیده و او که سابقه قهرمانی در کوپا لیبرتادورس و لیگ برزیل را با فلامینگو در کارنامه دارد، از این پس سرمربی تیم ملی برزیل خواهد بود.

این مربی ۶۱ ساله تجربه مربیگری در اتلتیکو مینیرو، اتلتیکو پارانائنزه، اینترناسیونال، واسکو دو گاما، فلومیننزه و پالمیراس را در کارنامه دارد و در کوپا لیبرتادورس ۲۰۲۲ هم به همراه فلامینگو قهرمان شد. او سپس راهی سائو پائولو شد، اما روز یکشنبه اعلام کرد که از هدایت این تیم کنار رفته است.

هواداران تیم ملی برزیل امیدوار هستند که حضور او روی نیمکت این تیم بتواند شرایط را به سود آن‌ها تغییر دهد و نتایج ضعیفی که در چند بازی اخیر و خصوصا در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به دست آمد را جبران کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->